Autor: DeXtoR27 (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 16:14:38 MET
Paweł Starzyński napisał(a):
> zauważyłem to samo na kilku monitorach CRT - od LG, skończywszy na
> bardziej profesjonalnych NEC'ach.
>
no tak ale dotychczas to nie było na tyle widoczne owszem miałem jakieś
takie dziwne wrażenie że coś takiego ma miejsce ale dopiero od jakiegoś
czasu widać to "gołym okiem" ... w sklepie mi powiedziano że samsung ma
door2door więc wystarczy zadzwonić oni przyjadą wezmą i po jakimś tam
czasie zwrócą monitor ...
a że wyczytałem w karcie gwarancyjnej że "drugi i trzeci rok uprawnia
jednynie do bezpłatnej robocizny wraz z uzyciem niezbędnych do napraw
części" więc pewnie za transport będę musiał wydać pare złotych ...
a nie mam zamiaru wydać pieniądze, by zabrali mi monitor na 2 tyg i
zwrócili ten sam twierdząc że jest ok ...
wysłałem do samsunga maila, czy mogę zgłosić to do naprawy gwarancyjnej
ale cosik milczą :|
-- DeXtoR gg: 3811238 ICQ: 162295582 www.dextor.prv.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:00:51 MET DST