Re: [monitor] Samsung 765 - maly problem

Autor: DeXtoR27 (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 16:14:38 MET

Paweł Starzyński napisał(a):

> zauważyłem to samo na kilku monitorach CRT - od LG, skończywszy na
> bardziej profesjonalnych NEC'ach.

no tak ale dotychczas to nie było na tyle widoczne owszem miałem jakieś
takie dziwne wrażenie że coś takiego ma miejsce ale dopiero od jakiegoś
czasu widać to "gołym okiem" ... w sklepie mi powiedziano że samsung ma
door2door więc wystarczy zadzwonić oni przyjadą wezmą i po jakimś tam
czasie zwrócą monitor ...

a że wyczytałem w karcie gwarancyjnej że "drugi i trzeci rok uprawnia
jednynie do bezpłatnej robocizny wraz z uzyciem niezbędnych do napraw
części" więc pewnie za transport będę musiał wydać pare złotych ...

a nie mam zamiaru wydać pieniądze, by zabrali mi monitor na 2 tyg i
zwrócili ten sam twierdząc że jest ok ...

wysłałem do samsunga maila, czy mogę zgłosić to do naprawy gwarancyjnej
ale cosik milczą :|

--
DeXtoR
gg: 3811238