jakie bezpieczne napięcie dla Thortona ?

Autor: jaqbb (jakubokey_at_USUNTO.o2.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 15:49:02 MET

Witam, jestem szczesliwym posiadaczem Thortona 2200 , co prawda z
zablokowanym mnoznikiem, ale udało mi sie go puscic na magistrali 166 mhz i
mam teraz 2250 mhz :)
Temp. w stanie spoczynku 42 stopnie wydaje mi się ze ok, ale napięcie
podniosłem
z 1,6 do 1,76 Volta, i w związku z tym mam pytanie czy takie parametry są w
miarę bezpieczne, czy też coś mi się może spalić ?
Pozdrawiam
Jakub