Re: HP DeskJest 640C a "Płatnik"

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 15:09:04 MET

> Witam all;
> Zwracam się do szanownych grupowiczów z pytaniem o wydruk pod W98 w
> programie Płatnik ver.6.01.001
> biblioteka weryfikacji 6.01.001.05 na drukarkę HP DeskJet 640C.
> W Office wydruk jest jako taki jakościowo, a w płatniku pokazuje sie
> manager wydruku i po chwili znika.
> Drukarka ustawiona na domyślną, testowane porty to LPT i USB- na każdym z
> nich nie drukuje w płatniku- czym to jest spowodowane?
> Może troszkę NTG ale nie wiem na jaką grupe mozna się z tym zwrócić...

Jesli nie masz problemow z drukowaniem pod officem to cos nie tak jest z
"Płacznikiem". Proponuje przeinstalowac samego platnika - moze po prostu cos
mu odbilo tymczasowo (jak to w Zusie - tyle ze im caly czas klepie ;) Jesli
to nie pomoze to przeinstalowal bym system na czysto. A do drukarki sciagnal
bym najnowsze sterowniki.