AVer TV GO. problemy z "C+"

Autor: Radoslaw Rozacky (elf_no_spam_at_arx.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 14:37:12 MET

Witam.
Czy ktos z grupy moglby pomoc mi skonfigurowac AVer Tv Go do pracy z
MORETV (ew. Borg'iem lub exo tv). Na razie nie udalo mi sie znalezc zadnego
kanalu (nawet TVP1) przy pomocy tych programow. Jedynie EXOTv lapie cos ale
sam program jest bardzo niestabilny. W przypadku moreTv zabawa w poprawne
ustavienia GPIO jakos nie zdaje egzaminu. Moze ktos poda przy jakich
ustawieniach moglbym odpalic "More'a"? ew. podzielcie sie doswiadczeniami
jakich programow uzywacie do "dekodowania".

ps. Glowica mojego AVerka to LG TAPC. (bez FM'u).

Dzieki za wszelaki helping.
Greets.