Re: Jaki monitor LCD 19 cali polecacie ???

Autor: JaroMi (jaANTYSPAMquniu_at_wp.COM.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 13:53:07 MET

> miro TD490 1280x1024 75 Hz, kontrast 700:1 jasnosc 250 czas reakcji 25 ms
> TCO'99 - 3300 zł.

tego mam

> Moja praca przy komputerze
> - długotrwała ok. 10h na dobe (Word/Excell/Internet itp. + kilka godzin
> dziennie przy oprogramowaniu CAD/CAM, od czasu do czasu chciałbym też
> obejrzeć DIVXa, oraz oglądać TV z tunera)

dokładnie robię to samo, bez TV z przewagą CAD

> (prosiłbym o krótkie uzasadnienie wyboru)

:) kupiłem za 2500,- i jest wspaniały. DVI+analog - dwa kompy obsługuję (no
tak muszę:) )
pracuję na dwa-drugi to 17 sony... w duecie bajka.
Hub USB2.0 -wszystko (klawiatura, mysz, i goście(skanery)) przypięte do
monitora.
Z głośników korzystam sporadycznie:) ale do podpięcia discmana się nadają i
grają.... no grają:)
Duuuży i ostry ekran (no tak ma:)) b.dobry kontrast, dobra czerń -
 zwłaszcza, gdy "zmodyfikowałem" podświetlenie tak, aby móc regulować
jasność:)
-monitor w sklepie świeci fajnie, ale w pracy jest mocno za jasny... świeci
straszliwie.
smużenia właściwie nie zauważam...
jeden pix czarny jeden niebieski - po paru miesiącach się pojawiły (lub je
zauważyem) ale
zupełnie mi nie przeszkadzają.
Osobiście jestem szalenie zadowolony z zakupu...