Re: głupie ale powazne!

Autor: Kolaborator (mod_tap_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 13:57:26 MET

> www.ntg.prv.pl
>
> Pozdrawiam, Paweł

Widze ze wiesz co oznacza ten skrot. To swietnie! ale jak podalem problem
jest na laptopie compaq'a wiec zwaz iz moze chodzic o jakis "tajemniczy"
oszczedzacz energii ustawiony wewnatrz biosu (tak zaraz mnie skierujesz na
pl.comp.bios.laptop albo pl.comp.compaq.dzwieki!!) lub jakis inny knyf
dotyczacy wlasnie compaqa! Nawiasem mowiac osoby ktore nie maja nic do
powiedzenia nie prosze o rade!