Re: Jakość obrazu a sterowniki.

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 13:38:20 MET

> No to jak wytłumaczyć mój przypadek ??
> Ta sama rozdzielczość 1600x1200_at_85Hz
> Ten sam zestaw R9100+SM959NF
> Teraz mam super obraz, wsyztskie ustawienia tak samo.
> Tylko niech nikt nie napisze że w windows 2000 "ma lepszą jakość obrazu"

Jest to cokolwiek dziwne. A jaki miałem windows wcześniej i jakie stery do
monitora itp?
Może jednak nie była to ta sama rozdzielczość co? Może sterownik zmusił
karte do generowania kilka Hz niżej albo wyżej. Nie mam pojęcia. Jest to
wszystko dziwne. Ale skoro tak było to widocznie mozliwe...

--
Mariusz