Re: Czy mozna athlona 2000 bez radiatora i wiatraka ...

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 13:09:50 MET

"Rafal Gola" <rafalg_at_NOSPAM303.krakow.pl> wrote in message

> Echhh ... a sprawdzil Pan to ? Czy mzoe pokutuje w spoleczenstwie
> jakis stereotyp ze niby tak nie mozna robic (bez podania racjonalnych
> przyczyn ....) oczukuje odpowiedzi typy :
>
> - nie , bo wydziela xxx watow ciepla i bilans cieplny z powietrzem
> bedzie na tyle niekorzystny , ze z pewniscia sie przegrzeje
> -tak , bo ilosc wydzielone ciepla przez tak znikomy czas bedzie
> na tyle mala , ze otaczajace processor czasteczki powietrza je przejma

Powiem tak. Jak jeszcze pracowalem w serwisie, to athlon dopiero
pojawial sie na rynku. Wtedy byl bodajze model 1000, czy 1100. Kolega
kupil sobie to cacko i wlozyl do plyty. Zle zapial radiato, minimalnie.
Wlaczyl i sytuacja wygladal tak:
pstryk... zglosil sie BIOS, nastapil reset, potem drugi i trzeci i to
byl koniec, calosc trwala ok. 3-5 sekund. Kolega nawet nie zdazyl wejsc
do BIOSa. Nie znam sie na fizyce, ale praktyka mi wystarczy, aby wyrazic
swa opinie...

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski