Re: Radeonik 9500 na 9500 PRO

Autor: FrOG (frog01_at_op.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 13:06:57 MET

> Sek w tym, ze gosc od ktorego chce kupic karte moze ja przetestowac, ale
> zyczy sobie 10 PLN za godzine testu....wiec za 6 godzin placic nie bede :(

Razem ze sterownikami omega mozna zainstalowac cos takiego jak "Artifact
tester"...
Powiedz gosciowi zeby zapuscil to na Hardcore i pozniej 3d marka 2003, jak w
jednym i drugim nie bedzie artefaktow, to jest dobrze... tak testowalem inne
karty po podkreceniu, nie wiem jak to bedzie wygladalo na modowaniu R9500,
ale mysle ze jest to w miare wiarygodne

Pozdrawiam!
FrOG