Artefakciki w zmodowanym 9500...

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 12:21:52 MET

Jestem właśnie w trakcie dobierania sobie modowalnego 9500. Z
przetestowanych 3 (jak na razie, dziś powinienem mieć dostęp jeszcze do 5)
jeden jest już prawie OK. Mam nadzieję, że w następnej 5 bedzie taki 100%,
ale...
Ten 1 prawie OK w obu benchmarkach daje artefakty w jednej sytuacji: w 3D'01
w Advanced Pixel Shading, w 3D'03 w Mother Nature - na powierzchni wody
pojawiają się białe (większe niż pixel) kwadraty. Czy można będzie, w razie
czego, jakoś temu zaradzić? Albo czy będzie to bardzo przeszkadzać?

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424