ktory procek 1.7+ XP czy barton 2500+?

Autor: Maxii (maxi77_at_go2.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 09:19:28 MET

Witam
Chcialem zapytac jak bedzie z wydajnoscia ?
Mam 1.7 XP podkreconego spokojnie do 2098Mhz (juz nie pamietam) ale wiem ze
pokazuje 2400+ cos takiego chyba .... danwo nie patrzylem ekran jak wlanczam
komputer :):):) po prostu zero zwiechow i zero problemow a mam plyte glowna
EPOX 8RDA+ :):)
I teraz moje pytanie czy oplaca mi sie jesli mam taka mozliwosc wziasc
bartona 2500+ wiem, ze ma wiecej cachu bo 512 w porownaniu z XP co ma 256 i
wiem ze barton sie grzeje wiecej .... czy odczuje skok wydajnosci no i czy
bede mogl ten procek podkrecic ?Na ile mozna taki procek i czy dobrze sie
kreca jak cos?

Pozdrawiam i prosze o odpowiedzi jesli mozecie :)
MAxii