Uzywany HP 6P/4000 ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 08:41:58 MET

Witam

Zadawalem juz pytanie odnosnie uzywanych drukarek, wprawdzie wieksozsc
odpowiedzi skierowalo mnie na nowa, jednakze nic nie pobije kosztami takiej
6P czy 4000N, i wlasnie ktoras z tych dwoch moge obejrzec i kupic, stad moje
pytania dwa:
1 - Ktora wybrac, kupuje taka uzywana ze wzgledu na potrzebna siec, i niskie
fundusze (<1500zl), z nowych rozwazalem Kyocere, ale nie ufam tym ich
"wiecznym" bebnom, bo o ile bedzie ok, to wszystko pieknie, ale jak trzeba
bedzie wymienic beben, to kaplica. Ew. moze szarpnac sie na 5Si/8000, bo
duplex to bardzo kuszaca sprawa, ale tez nie potrzebuje takiego kombajnu...
2 - Na co szczegolnie zwrocic uwage ogladajac uzywana drukarke?

Dlaczego te drukarki? Bo wg misternie spreparowanego przeze mnie arkusiku w
excelu koszt strony powinien oscylowac w okolicy 5gr (bez papieru), w trybie
normal, natomiast najblizej tego jest z nowych jest OKI B4200/4300 - 8gr za
strone, a wszystkie inne drukarki w okolicy 1000-2000zl to juz 10-15gr/str.
Przy zalozeniu originalnych materialow i trybu standardowego.

pzdr
Zbyszek