Napelnianie koloru w HP

Autor: Endruz (endruz2000_at_@yahoo.com)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 14:32:02 MET

Witam,

mam drukarke hpdeskjet 940c i wlasnie mi sie skonczyl tusz kolorowy.
Poniewaz drukuje tylko na czarno, tusz czarny napelnialem juz kilka razy z
powodzeniem, wiec w sumie kolor nie jest mi potrzebny. Jednak zauwazylem, ze
drukarka do pracy potrzebuje rowniez tuszu kolorowego - za kazdym razem
wyrzuca mi jego brak i drukarka nie chce drukowac. Nie ma sposobu zeby to
jakos obejsc tzn. zmusic ja do pracy z pustym zbiornikiem koloru ? Nie wiem
czy podczas druku czarno-bialego drukarka korzysta rowniez z tuszu
kolorowego ? W opcjach zaznaczylem druk "tylko czarny", jednak drukarka sama
sprawdza stan pojemnikow i za kazdym razem odmawia wspolpracy :) Wiem, ze sa
refille z kolorem rowniez, ale tak czysto teoretycznie - jesli drukuje tylko
na czarno, moze wystarczy ten pojemnik z kolorem rowniez napelnic czarnym
tuszem i to wystarczy zeby zmusic drukarke do pracy ? Chodzi mi o obnizenie
kosztow oczywiscie, jednak zanim zdecyduje sie na takie eksperymenty moze
ktos mial jakies doswiadczenia w tej kwestii ?

Pozdrawiam,
Andrzej