Re: Ktory naped DVD ?

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 08:20:44 MET

Dnia 2004-01-28 02:30, Bistii napisał(a):
> Krory z tych napedow wybrac ? Zdaniem "Chipa" lepiej wypada Lite on,
> zgadzacie sie z tym ?
>
> Toshiba SD-M1802
> Lite-On XJ-HD166S
>
> Zalezy mi na tym zeby czytal wszytsko. Moze ktos posiada (posiadal) w/w
> napedy i powie jak sie sprawuja w praktyce ?

mam LiteON 165H (bardzo podobny model)... naped czyta narazie wszystko
co mu podam (wg programow diagnostycznych czyta wszystkie formaty),

Read CD Text : Yes
Return C2 Pointers : Yes
Read CD-R : Yes
Read CD-RW : Yes
Read DVD-ROM : Yes
Read DVD-RAM : Yes
Read DVD-R : Yes
Read DVD-RW : Yes
Read DVD+R : Yes
Read DVD+RW : Yes
Read Digital Audio : Yes
Read CD+G : Yes
Read VideoCD : Yes

ma bardzo dobra korekcje bledow, krotki czas dostepu do nosnika, ladnie
zgrywa audio i dosyc szybko plytki RW... jako DVD tez dziala bez
najmniejszych zastrzezen, przy ogladaniu filmow bezglosny... ale podczas
kopiowania z duzymi predkosciami dosyc glosny.

o toshibie tez slyszalem dobre opinie, chociaz slysalem tez, ze niektore
modele nie czytaja jakiegos formatu DVD.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834