Re: zla slawa czy faktycznie nic wielkiego?

Autor: Diesel (diesello.spamowi.stanowcze.nie_at_yepmail.net.invalid)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 23:07:39 MET

W tejże wiadomości <news:bv0a92$r5r$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, ziomek_tp
męcząc swoją biedną klawiaturkę wystukał co niżej:

> Ja tez posiadam ECS K7VZA juz ponad 3 latka i zero problemow.

Heh.. a ja miałem problemy. przede wszystkim, dysk standardowo pod WinXP
pracował w trybie UDMA 2, mimo że mógł w UDMA 5 :> ale o wiele bardziej
dokuczliwym problemem były zwiechy komputera, wywołane przez błąd ACPI,
fakt, że pojawiały sie po jakimś czasie, gdy system był już troszkę
"wzbogacony" przez różny soft i "przemielony", ale w konsekwencji
przykładowo nie pozwalał obejrzeć filmu bez jakiejś "przerwy na papierosa",
a często serwował je już po kilkunastu minutach. Cóż, na tyle mnie to
ostatnio zirytowało, że postanowiłem zaryzykować, i spróbować wrzucić bios
przeznaczony do k7vza wer 3 (mam wersje 1, i do niedawna, ostatni bios
przeznaczony do tej wersji). Operacja przebiegła pomyślnie, dręczące
problemy odeszły w zapomnienie, i w tej chwili mogę powiedzieć że ogólnie
jestem zadowolony :)

--
Pozdrowienia
Diesel