Re: agp x8 i 3,3V

Autor: daek (daek_at_na_berdyczow.poczta.fm.invalid)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 00:14:32 MET

W wiadomości news:bv5jd2.6o.8_at_Hobby.od.18.lat Sander obwieścił(a)
wszem i wobec:

> Powinno chodzić, choć gwarancji nie dam :)
> Na BX'ie chodzą bez problemu inne karty AGPx8 np. R9700/9800.

To mnie pocieszyłeś - zaryzykuję :) Teraz już trudno by mi było wrócić
do poczciwej rivy tnt2 ;)

> http://www.motherboards.org/articlesd/tech-planations/920_3.html

Dzięki, pyszny link.

BTW: jak spacyfikować skoki napięcia +3,3V do wartości 3,65 w trakcie
skanowania (Plustek OpticSlim 2400, zasilanie z usb 1 prądem 500mA)? A
wogóle: czy można jakimkolwiek _świadomym_ ;) działaniem wpływać na
podawane napięcia? Np. skończyć skanowanie i coś wyłączyć - albo całkiem
przeciwnie: przed skanowaniem cos włączyć (bo ja wiem... włożyć płytę do
nagrywarki? ona chyba jest z linii 12V?)? Może głupio się pytam, ale
zawodowo mam daleko do kompów i elektroniki, a to już wyższy stopień
wtajemnicznia :)

--
    /\_/\
    =o_o=        Pozdrowienia