Jakość obrazu a sterowniki.

Autor: Kokopiko (bzyk_at_ekipa.lublin.pl2)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 23:25:23 MET

Kilka tygodni temu rozstałem się z żalem z moją kartą graficzną Matrox
G400DH MAX.
Nowa karta to SuperGrace Radeon 9100 64mb.
Jakość obrazu 2D była nieporównywalnie słabsza.

Monitor mam Samsung 959NF, a więc niczego sobie.

Dzisiaj zainstalowałem po raz pierwszy Windows 2000 co zmusiło mnie do
zainstalowania sterowników do karty oraz do monitora i obraz jest super
żyletka !!

Sterowniki to ATI CATALYST 3.9, 11/04/03 wcześniej instalowałem jakieś
pierwsze lepsze, które dostałem z kartą.

Nie sądziłem, że sterowniki mogą mieć taki wpływ na jakość obrazu.

Pozdrawiam