Jak ustawić tryb DMA dla nagrywarki?

Autor: Majszek (mariusz610_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 22:46:02 MET

Czytałem kiedyś w jakiejś prasie komputerowej że ustawienie trybu DMA dla
nagrywarki przyspieszy nagrywanie płyt. Moja nagrywarka LG 48x nagrywa 700MB
ok 10 min. Otworzyłem menedżer urządzeń w panelu sterowania i tam znalazłem
w ustawieniach nagrywarki pole które umożliwia włączenie opcji DMA. Niestety
po wymaganym restartowaniu komputera zmiany te się nie zapisują sie i nadal
nie jest zaznaczone wymienione pole. Próbowałem kilka razy bez skutku.
Proszę o pomoc!!
Pozostałe parametry mojego kompa:
Pamięć 192MB
Procesor celeron 533