athlon 2000+ ile mozna?

Autor: OKI (4X3L_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 21:42:54 MET

witam
chciałem podkrecic procka ale nie wiem jakie sa jego granice. chodzi mi o
athlona XP palomino (nistety). zdaje mi sie ze najwygodniej poprzez Mnożnik
CPU * Magistrala FSB. a co daje napiecie? bo to tez tak troche zmieniłem.
czy jest program zeby sprawdzc jaki jest model procka i dokładnie oznaczenia
nie grzebiac w srodku? bo juz zabardzo nie mam jak :D
płyte mam abita kr7a (266) , cooler arctic copper silent 2l, zasilacz
codegen 300.