Re: Monitor LCD a sprawa zdrowia ??

Autor: Sebastian Szachnowski (s_szachnowski_at_**NOSPAM**interia.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 20:27:32 MET

Jacek Maciejewski napisał:

> To się może dowiedz zanim coś powiesz. Oczywiście, żaden monitor czy
> telewizor nie emituje wymienionych promieni.

Uff... Bo ja to już się wystraszyłem jak przeczytałem o tych wszystkich
promieniowaniach generowanych ponoć przez mojego antycznego soniaka. A ja
nawet teraz się do sesji uczę metr od monitora który sobie pracuje razem z
kompem:) Normalnie dramat, chciałem już nawet iść do lustra zobaczyć czy nie
zaczęły się już jakieś procesy mutacji.

pozdrawiam
Sebbekk