thorton ?? Czy oby na pewno ??

Autor: jaqbb (jakubokey_at_USUNTO.o2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 20:13:03 MET

Witam, kupiłem dzis procka niby throton a aida pokazuje coś takiego:
"Thoroughbred A"

Na dodatek procek się beznadziejnie podkręca, max co mi się udało wycisnąć
na abicie nf7 v 2.0 + 2x256 ddr 400 mhz to puszczenie go na 2100+ (procek to
2000).

Czy może to wina sterego biosu, ze niepoprawnie rozpoznaje procesor ?
(przy starcie na auto włącza się Athlon XP 1250 mhz i trzeba ręcznie
zmienić).
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi ale trochę sie podłamałem, myslalem ze
puszcze go spokojnie na magistraali 166 :(