Re: EIZO L557

Autor: Alti (nie.podaje_at_na.grupach.dys)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 17:58:05 MET

Użytkownik "neelix" <aneelix_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Od niedawna mam taki sam. Staniał przez 1,5 miesiąca ? Kto jeszcze ma to
> Eizo ? Jakieś wrażenia ?

Ja mam tyle ze bialy. Czarne sa jakby zaladne, takie dla lamerow dla ktorych
miara jakosci komputera jest to czy ma ladna obudowe. Samsunga moze bym
kupil czarnego ale eizo jako polprofesjionalny produkt powinien odpowiednio
wygladac jak narzedzie do pracy a nie zabaweczka z ladna obudowa.
Co do wrazen..... pracuje mi wg licznika 260h a mam go od konca grudnia.
Jestem strasznie zadowolony, wreszcie oczy mi nie odpadaja po kilku h tak
jak to mialo miejsce we wczesniejszym nec fe700+.
Polprofesionalny produkt. Bardzo sie ciesze ze go mam.
Pozdrawiam
Wojtek