Re: Któej firmy dysk kupić??

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 17:33:30 MET

> Kup sobie dowolny dysk twardy, byleby nie był to samsung.
> Wyjątkowe gówno.
> I o ile nagrywarki czy Cd mogą być, to HDD w żadnym wypadku.

Znowu jakaś głupia wojna o "wyższości świąt...". Mnie, ani żadnemu z moich
znajomych jeszcze żaden dysk nie padł. Są to głównie właśnie Samsungi i
Seagate'y. Mój najstarszy Samsung WA32162A ma ponad 6 lat, i działa bardzo
dobrze. Czy jestem "wybrany", że wśród dysków o 180% wadliwości, trafił mi
się ten jeden sprawny? Jeśli dysk jest dobrze traktowany (nie rzucamy nim
o ściany, podłogi itp.), to będzie długo służył. Oczywiście może się
zdarzyć jakaś awaria, nic nie jest doskonałe. Ale 180% to raczej spora
przesada. Chyba że hurtownia sprowadza dyski, ściągnięte z zachodnich
śmietników (co się ponoć zdarzało).

Wonder