Re: Bios szaleje - błędny stan I/O - co się dzieje ?

Autor: slavs (slavs.no.spamm_at_poczta.fm)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 16:35:13 MET

Witam!

Gdy system chce sie bootowac z cd-romu a nie z hdd, wydaje mi sie ze nawala
ci bateryjka z plyty glownej i nalezaloby ja wymienic.
Natomiast co do "wincmd32.exe", tez mi sie wydaje ze to jest zwiazane z
programem windows commander. Moze masz zazmaczona opcje automatycznego
uruchamiania tego programu z systemem, sprawdz (uruchom ->msconfig). Jezeli
tak to odznacz to i sprobuj ponownie uruchomic kompa.

pozdro