Re: Nagrywanie

Autor: Katanka (katanka24_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 15:32:53 MET

Komputer 2 wrote:

> Mam problem z nagrywaniem. Kupiłem nagrywarkę TEAC'a i zainstalowałem każdy
> program do nagrywania i żaden nie działał i jestem zmuszony nagrywać za
> pomocą WinXP (trwa to 10x dłużej)

Polecam WinOnCD. Nie mam nigdy problemow z nagrywaniem pod tym
programem. Jedyna wada to nagrywanie z mp3 plyty audio. Chodzi o to ze
okolo 10% plikow mp3 mi nie widzi (przypuszczam ze robionych jakims
konkretnym, jednym programem). Wystarczy jednak przepuscic przez plugin
mp3-Wav i WinOnCD nagrywa az milo :)