nowe duronki (1400,1600 itp) i stary bios

Autor: jaqbb (jakubokey_at_USUNTO.o2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 14:43:32 MET

Witam, jesli mam bios, który powstał zanim na rynek weszły te nowe duronki,
to płyta raczej ich nie rozpozna prawda ?
Czy jak ustawię to wszystko "ręcznie" w biosie, to wszysko będzie ok,
poza tym że nie wyswietli się ładna nazwa procka przy starcie ?
(chodzi o to, że nie mam ochoty bawić się w upgrade biosu,
raz już kilka lat temu jedną płytę przez to załatwiłem)
pozdr kuba