Re: SDR 256MB - współpraca ze starymi chipsetami

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 14:22:52 MET

Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> chipsetami (np.

> Widziałem kiedyś takie kości. Wyglądają dość monstrualnie - chyba ok.
> 6 cm wysokości

A gdzie tam, chyba jakieś jedne z pierwszych.
Ja mam 2 kości 256MB/PC133 dwubankowe na BX i wyglądają całkiem normalnie.
Fakt, że są także dwustronne. Ale to o niczym nie świadczy, bo w robocie mam
dwustronne ale jednobankowe i na BX'ie są tylko widoczne jako 128MB.

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.