Re: Zasilacz ATX do 400-450 PLN - Jaki ??

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 14:01:07 MET

To moze jeszcze odpowiecie mi w takim razie na jedno pytanie.
Konfiguracje mojego kompa juz znacie, wiec przejde do rzeczy. Wstreciuch
jak stoi dluzej nie uzywany, powiedzmy ze 4-6 godzin, po pierwszym
wlaczeniu od razu w XP'ach wywala blu skrin. Dopiero jak go "rozgrzeje"
(czytaj - pare resetow, dluzej potrzymam w BIOSie) to zaczyna normalnie
pracowac... A tez czasem zdarzy mu sie wisnac, czy Blu Skrinnac.. Stad
wlasnie moj "pomysl" zmiany zasilacz, na jakis markowy z wyzszej polki,
z tego co wiem przecietny "low-end", moze niezle mi namieszac w
sprzecie... Co moze byc przyczyna takiego jeggo zachowania. Sprawdzalem
napiecia... wszystkie niby w normie, poza tym +12V, ktore jest non stop
na wys. 13,86. Rozmawialem z kolega, ktory ma plyte asusa i u niego
czujka tez pokazuje tyle, a jak sie dobral miernikiem do zasilacza, to
okazalo sie, ze ma 12,cos... (jego zasilacz to jakis low-end).
Powiedzcie mi czemu tego mojego szrota, trzeba "rozgrzewac". Juz mi sil
brakuje ;(

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski