Poradzcie, ktora nagrywarke DVD kupic.

Autor: Katanka (katanka24_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 13:30:49 MET

Nagrywarka nie bedzie duzo eksploatowana. Obok niej bedzie pracowal
zwykly naped CD Teac 40x do odczytu plyt. Zalezy mi aby nagrywarka
nagrywala bez bledow, bo kolekcja plyt audio, ktora posiadam jest dla
mnie bardzo cenna a ilosc plyt przy skopiowaniu ich z CD na DVD
zmniejszy sie ponad 6 :) zona juz przezywa ze tyle plyt sie po pokoju
wala. Do tego bede robil archiwizacje danych (grafik, bannerow,
layoutow).

Mam 650 PLN brutto na urzadzenie DVD(-+)R OEM. Ktora polecacie ? Jesli
chodzi o moje doswiadczenie z nagrywarkami CD-R/RW mam spore. Przewinelo
mi sie przez rece okolo 7 urzadzen. Pierwsza to Yamaha 6/2, dalej Teac
12/4 (x3) potel HP, potem Teac, obecnie LG 32/4/8. Jesli chodzi o LG
jestem bardzo zadowolony trwaloscia urzadzenia, ale wolno zczytuje pliki
Audio do MP3 lub Wav. Znowu Teac szybko mi zczytywal pliki Audio, ale
urzadzenia na SCSI tworzyly czesto bledy, ktore byly nie do odczytu
(moze to przez marne sterowniki SCSI) ?