plyta - chipset

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 13:24:07 MET

Witam!

Chce zlozyc jakiegos domowego "budzetowca".
Procek Cel 2.4, ram 0,5 do 1 gb
Zastanawiam sie nad chipsetem plyty.
Od zarania dziejow preferowalem intela (via fe).
Teraz mam pytanko do was, bo widze ze sis sie rozwija bardzo preznie, via
wariuje.
Czy mozecie mi powiedziec, plyta na jakim chipsecie bedzie w najlepszym
posiomie power/econo ?
Chce jakas za ~350 zl (hurtownia) , ale nie chce sie wpakowac w maliny z
jakims g chipem.

Czy sadzicie, ze lepsza wydajnosc osiagne dzieki SIS'owatemu chipsetowi ?
Czy lepiej sie trzymac Intelowskich (i jakich) ?

Mam barracude i radeona 9100 wiec chcialbym aby to razem sprawnie szybko
gralo. i tanio.... :)