Re: Najcichszy dysk 120 GB...

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 12:44:25 MET

Użytkownik "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bv2pj0$9i2$1_at_inews.gazeta.pl...
> Patrzac na cennik na www.wgk.waw.pl widze, ze wszystkie dyski 120 GB
kosztuja
> 430 zl ;) Pozostaje problem, jaki wybrac. Kryterium bedzie glosnosc, gdyz
mam
> chlodzenie wodne i proca i zasilacza i to wlasnie aktualny, rozpadajacy
sie
> dysk robi halas...

Wszystko zależy od stopnia wyciszenia komputera. Mam Seagate'a 80GB 7200.7 i
jest to najgłośniejszy element systemu (prawdę mówiąc jedyny słyszalny).
Wszyscy twiedzą że jest ok, ale w środku nocy mam wrażenie jakby w obudowie
pracowała szlifierka...

IMO jedyne wyjście to empiryczne sprawdzenie na słuch. Jeśli ktoś na grupie
ma dostęp do różnych dysków, może podzieli się wrażeniami?

Pzdr

A.