Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 12:10:56 MET

Użytkownik "stefe" <stefe_at_wpKASUJTO.pl> napisał w wiadomości

> Cala "dyskusja" toczy sie wokol tego.
Taaaa...

> Alez oczywiscie... tylko zauwaz, ze to Ty nie masz zaufania... ja nie
> mam zaufania do NECa (po padzie 3 monitorow), a nie twierdze, ze to
> kiepska firma.
Nie tylko ja - kolejny przykład parę postów wcześniej

> Tak moze doslownie tego nie napisales, ale z tego co piszesz wynika...
> nie warto.
To nie czytaj sobie tego co chcesz sobie wyczytać tylko to co
napisałem - nie ma nic pomiędzy wierszami. I potem nie mów mi, że ja coś
próbuje Tobie wmówić.

> I znowu odwracasz kota ogonem... a dlaczego? czy ta grupa jest jedynym
> wyznacznikiem jakosci? rozejrzyj sie po internecie... jest mnostwo
> miejsc gdzie pisze sie o podobnych sprawach.
A czy ja mówie, że JEDYNYM? Zacznij czytać ze zrozumieniem.

> Napisalem, ze kultura pracy tego IBM jest o niebo lepsza... a
> wydajnosc sam doczytaj. I kto tu przekreca? poza tym mialem okazje
> uzywac obu dyskow wiec wiem co mowie... Ty odemnie dowiedziales sie o
> firmie IBM/Hitachi wiec o czym my rozmawiamy. EOT to ja zrobilem
> dawno temu, ale widzac, ze porownujesz starsze modele do WDJB i
> podajsz ceny z kosmosu... musialem sie odezwac.
Nom wydaje mi się, że skoro napisałeś, że kultura pracy jest o niebo
lepsza oraz że są wydajniejsze to z tego wnioskować można że są "prawie
o niebo lepsze" od WD. I chwila chwila - napisałeś na początku o firmie
Hitachi - nie skojarzyłem - a IBM-y znam już od dłuższego czasu z tym,
że ostatnio coś mi brakowało ich na rynku (nawet w Usenecie praktycznie
mało kto o nich wspominał :))
Ceny nie były z kosmosu tylko ze sklepu internetowego - tak jak to Ty
zrobiłeś na początku "dyskusju".

> i uwazasz, ze moj wniosek, ze sadze, ze uwazasz, *ze ja* wydaje
> gowniane opinie swiadczy o mojej kulturze?????
> zastamow sie co piszesz...
Tak właśnie uważam. Bo świadczy o Twojej kulturze. Jeśli ktoś Ci powie,
że coś robisz nie tak to zawsze mowisz, że ten ktoś uważa że wydajesz
"gowniane" "do dupy" itp opinie? Zastanów się trochę głębiej - to nie
boli.
Zaprzeczanie w samym zaprzeczaniu nie ma skuteczności.

Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***