Problem z Pen drive

Autor: irq[malpa] (_at_dobry.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 12:17:11 MET

Witam wszystkich grupowiczów.

Kupiłem, a raczej dostałem po choinkę Pen drive. Secure pen drive usb
flash hard drive usb 2.0 64 Mb.
Mogę na nim zapisywać, nawet nie ma komunikatów błędów natomiast przy
odczycie część danych ginie. Gdy odczytuje grafikę to nie ma problemu,
natomiast instalatory nie działają po przeniesieniu na drugi komputer.
Jednak czasami nagrywa się bezbłędnie.

Są może jakieś programy do poprawy tej sytuacji.
próbowałem formatować, a scandisk nie wykrywa żadnych błędów.

Niestety mikołaj już wyrzucił fakturę, więc nie zwrócę pen driva do sklepu.

Pozdrawiam

Ireneusz Michalak