Re: wentylator do obudowy

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 11:20:19 MET

Hey,

Użytkownik "black_grizzly" <black_grizzly_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Jaki kupic wentylator? Zalezy mi i na wydajnosci i na ciszy. Jestem
> zainteresowany wentylem Arctic Cooling PRO TC, ale slyszalem ze jest malo
> wydajny. Jakie sa wasze odczucia. Co mam kupic. Chce zebyc cena nie
> przekroczyla 80 zł

Malo wydajny ? Ujme to tak. Ten wentyl ma regulacje obrotow w zaleznosci od
temperatury. U mnie np. przy wlaczaniu kompa po dluzszej przerwie (co zdaza
sie niezmiernie rzadko ;)) tenze wentylator zamontowany zamiast zalmanowego
ZM-OF1 na ZM-80C-HP:
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=7041&sid=1
po prostu nie startuje :-) Po chwili sie wlacza. Ale i tak chodzi okolo 1200
rpmow co mnie bardzo cieszy. Wole cisze. Ale jak tak bardzo chcesz zwiekszyc
wydajnosc to po prostu wyrzuc ten regulator (zewrzyj kable) albo wmontuj tam
potencjometr. IMHO fajne sa te Arctici i co cieszy tanie :)

Pozdrawiam, Paweł