Re: Czy da się to tanio naprawić

Autor: Maxx (hnn_at_SkasujTo.wp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 10:57:22 MET

Użytkownik "thamiel" napisał w wiadomości

> Witam,
> Problem następujący:
> komputer od jakiegoś czasu się nie włącza.

Witam
Czy towarzyszy temu charakterystyczny długi (jakby złożony z 4 -rech)
sygnał? Ja tak mam, ale nie wiem co jest grane. W każdym razie podczas pisku
przy włączaniu kompa pomaga resetowanie, dopóki zacznie wstawać bez żadnego
sygnału. Jeżeli komputer popracuje jakiś czas, to po wyłączeniu już wstaje
bez problemu, ale czym dłużej jest wyłączony, tym więcej resetów potrzebuje
do odpalenia. Płyta Abit KT7A.
Jeżeli ktoś może mnie naprowadzić to bardzo proszę.
Maxx