Dziwny start Radeona 9200

Autor: yamma (yamma_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 10:49:42 MET

Witam!
Zakupiłem ostatnio ATI Radeona 9200 i mam z nim dziwny problem. Po
uruchomieniu komputera (po dłuższej przerwie) karta nie chce w ogóle
wystartować - monitor (LG L1510S) milczy choć system wydaje się uruchamiać
poprawnie. Wystarczy jednak, że wyłączę komputer i włącze ponownie i karta
działa praktycznie od razu. Jeśli jednak wyłączę komputer na dłużej niż 20
minut, sytuacja się powtarza - przy pierwszym uruchomieniu dioda monitora
uparcie świeci pomarańczowo. Co dziwniejsze gdy testowałem tą kartę na dwóch
innych komputerach karta zachowuje się poprawnie! Dodam jeszcze, że przedtem
miałem kartę nVidia Riva TNT2 i zero problemów (no może poza tragiczną
wydajnością ;-))
Mój zestaw to:
Płyta Asus P4V800-X, 512 MB DDR (Kingston) no i ta nieszczęsna karta ATI
Radeon 9200 SE
Macie może jakieś pomysły?
pzdr
yamma