Re: Mod 9500 za pomocą Riva Tuner?

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 09:25:41 MET

> Chyba to ze patchujesz nie ten plik. AFAIK trzeba spatchowac rozpakowana
> instalke a nie sterownik juz siedzacy w windows. I oczywiscie potem
> zainstalowac ponownie :)

Czyli nie plik siedzący w Windows/System32/Drivers, ale rozpakować instalkę
Catalystów, spaczować tamtejszy plik i dopiero instalować stery??
No to przestaje mnie to interesować :). Myślałem, że patch i unpatch da się
zrobić bez instalacji sterów, wystarczy jedynie restart...

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424