Re: Której firmy dysk kupić??

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 08:56:38 MET

Hey,

Użytkownik "jarek" <jarek_at_cyrlik.com> napisał w wiadomości
> Nie jestem userem, jestem handlarzem, i nigdy więcej dysk samsunga nie
> bedzie montowany w komputerze sprzedawanym przez naszą firmę.
> Procent awaryjności powyżej 180%. Dziękuję. Przepraszaliśmy klientów
> za wtopę.

To jest niemozliwe. Jako handlowiec powinienes wiedziec ze Samsung poszedlby
z torbami z taka wadliwoscia dyskow. Moze np. Twoj dostawca jezdzi po pijaku
? :-)

> Nagrywarki i cd - oki. Nie mogę powiedzieć, jeszcze się nie posypały.
> Ale hdd - TRAGEDIA.

Ja o napedach optycznych samsunga mam wlasnie zle zdanie. Wprawdzie opieram
swoja opinie na produktach sprzed 4 lat ale i tak ich juz nie kupie. Zebym
kupil ich naped to chyba musieliby wypuscic takie cudo jak Teac 32x i 40x ;P
Raczej niemozliwe zeby az tak sie zmienili :)

Pozdrawiam, Paweł