Re: nagrywarka 8X - co polecacie?

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 07:04:05 MET

Witam.
slavik na pl.comp.pecet napisał(a):
> zamierzam kupic jakas stara nagrywarke, ale chcialbym zeby nie niszczyla
> krazkow (tzn. zeby miala jakies metody gwarantowanego zapisu). i to jest
> jedyne kryterium. wiem, ze to staroc, ale ja na lepsza kasy nei mam
> (neikoneicznie 8X, ale jakas wolna). Tak wiec, jesli ktos uzywal i wie, ze
> jest dobra, to neich mi powie o tym.chcialbym moc swobodnie nagrywac te
> plytki ale niezbyt czesto

Poszperaj na allegro, szukaj nagrywarki z ochroną zapisu, takie
zaczynały się gdzieś od 16 chyba. W pracy mam LG 8x i nie ma ochrony.
Natomiast w zeszłym tygodniu sprzedałem na allegro 24 Liteona i ta już
miała zabezpieczenie. Poszła za 81 zł więc to nie aż taki drogi interes
:> Choć osobiście uważam że w tym przypadku nie warto oszczędzać i
lepiej wydać 180 zł na coś z gwarancją.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
[ Arek Wołowicz | wolek_at_pf.pl | www.wolek.prv.pl   ]
[ Duron 900 | ECS K7VZA | 256 MB | ESS Allegro PCI ]