Re: Problem z nagrywarka Lit On 52x

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 03:26:10 MET

Dnia 2004-01-26 23:09, Użytkownik adam napisał:

> Problem jest taki. Zaczyna nagrywac plytke (np. Verbatin 48) z predkoscia ok.
> 18x. I tak nagrywa do ok. 20% plytki, z tym ze predlosc ta skacze mniej wiecej
> od 10x do 20x. Potem nagle predkosc spada do 8x i trzyma rowno do konca
> nagrywania. Co to moze byc? Przedtem mialem nagrywarke 8x, ale czy to mialoby
> cos do rzeczy?

Jak dla mnie wygląda na to, że w czasie nagrywania włącza się tryb
ochrony zapisu. Tj. kiedy nagrywarka ma problemy z dopełnieniem bufora
automatycznie zmniejsza prędkość nagrywania.
Nie masz przypadkiem jakiegoś strasznie wolnego dysku/sprzętu lub
obciązonego kompa w czasie nagrywania?
Sprawdź także w jakim trybie działa nagrywarka - powinna chodzić na UDMA2.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl