Radeon 9600

Autor: JMK_R (jmk_rUSUŃTO_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 00:16:37 MET

Witam
Mam Epoxa 8KRA2+ z nowym biosem (28.10.03)i właśnie Radeona 9600 (najnowsze
sterowniki ATI).
Podczas grania np. w ET i nie tylko po paru minutach karta odmawia
posłuszeństwa i "wiesza się",nastepuje komunikat o błędzie sterownika
ekranowego Ati akceleratora graficznego i prosba o wysłanie w/w do Ati.
Co dziwne w ustawieniach karty w zakładce "SMARTGART" ustawienie prędkości
AGP jest "wył." i nic nie daje przestawianie na x4,x8 ,bo wraca do tego
samego.
W biosie przestawiałem AGP i nic nie dało.
Z góry dzięki za pomoc.

--
Pozdrawiam
JMK_R*