Re: Notebook nie potrafi zobaczyc dysku :(

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 00:07:15 MET

Dnia 01/26/2004 08:38 PM, Użytkownik mich napisał:
> Komp to Toshiba Satelite 4300 (jak Twoja)
> a dysk to Toshiba MK4019GAX - według witryny Toshiby całkiem
> normalny dysk :)
>

> "klard" <klard_at_poczta.onet.pl> wrote in message

Hej,

Toshiba wlasnych dyskow nie produkuje, to pewne wiec po prostu
nalepili swoja nalepke na dysk innego producenta.
To jest niestety normalna praktyka nie tylko dla toshiby.
Musisz sie dowiedziec co to za dysk, np. podlaczajac
do stacjonarnego kompa i zobaczyc co Ci wykryje bios
lub programy typu Sandra.

A tak z innej beczki; probowales kombinowac ze zworkami
na dysku. Ustaw moze na CS i pokombinuj. Laptopy
maja to do siebie, a w szczegolnosci ta Toshiba,
ze sa starsznie wrazliwe na przepinania dyskow.
Jak montowalem swojego IBM'a to podczas startu przez
pierwsze kilka razy komputer zawisal na biosie na
kilkadzisiat sekund. Pozniej mu przeszlo i dziala
bez zarzutu do dzis.

pozdr,

klard