Re: AMD XP 2,500 + Barton Box i temp. po podkręceniu

Autor: SobeK (sobek555_at_o2.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 13:31:12 MET

Wiem, ze te termometry na plytach oszukuja, ale ja na tym samym procku tak
samo kreconym tylko magistrala (bez zmian napiec) mam odpowiednio 45-55.
Szczerze watpie ze ten niemarkowy zasilacz 350W to wytrzymuje, a jesli nawet
to jest szczyt tego co potrafi z siebie dac. Mam zasilacz Deer 400W i
zdazalo sie ze nie wytrzymywal podkrecenia proca i grafiki (zaczynal
piszczec).
moja konfiguracja to Barton 2500+@3200+, Soltek Sl75FRN2-RL, 2x Twinmos
256MB DDR400 Cl2,5, seagate 120GB SATA, radek 9500pro, CD-RW, dodatkowa
sieciowka. Cooler spire whisperrock IV (czy jakos tak on sie nazywa). takze
jakby nie patrzec sprzet troche podobny.

Pozdr
SobeK