Re: jaka konfiguracja lepsza ?

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 23:16:44 MET

Dnia 01/26/2004 04:16 PM, Użytkownik Pavel napisał:

> Bierz Bartona, mozesz poszukać serii, która się ładnie kręci, np. na
> allegro są sprawdzane 2500+ na 3200+. Pamięć na razie starczy, a zawsze
> można kość dokupić.
>
> pozdrawiam,
> pavel

Hej,

Dokladnie, bierz Bartona. Jednym pstryknieciem klawisza
w biosie kreci sie bardzo ladnie na 3200. Temperatura na procku
skacze ledwie o 3-4 stopnie. Collin trojka i NFS Undergroung
smigaja na tym w najwyzszych rozdzielczosciach bez najmniejszego
potkniecia. Oczywiscie jest to rowniez kwesta grafy, ale bartona
polecam. Mam dwa takie i jestem bardzo zadowlony. Zero problemow.
Kupowalem na www.sklepwgk.pl bez zadnego ogladania sie czy sie
kreca czy nie i czy ktos je sprawdzal. Dzialaja bez zarzutu.

pozdr,

klard