Re: Jeszcze apropo zakupu dysku.

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 22:01:23 MET

Użytkownik "Wilq" <matrixxs_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Czy planowana przeze mnie pojemność dysku nie jest zbyt duża - 160GB. Może
> lepiej kupić 120GB a poźniej co najwyżej dokupić jeszcze jakiś inny, a za
> różnice cenową (130 zł) może drugie 256 ramu.
Prawda jest taka, że mając dysk 1000GB to i tak go zapełnisz prędzej czy
później....
Ja też miałem:
Pierwszy twardziel 10MB w latach 80-tych to był "full wypas":-)
Drugi kupiłem w latach 90-tych...540MB (wtedy myślałem, że wystarczy mi do
końca życia :))
a teraz mam 2 razy więcej RAM-u...
Później był 20GB i 80GB które szybko się okazywały za małe...
Teraz mam 120GB i cierpię na brak miejsca....i planuję zakup następnej 120
:)
A prawda jest taka, że na płytki będziesz wgrywał dopiero jak ci się skończy
miejsce na dysku...
Lenistwo to druga natura człowieka....

>Zastanawiam się czy zapełnie
> ten dysk na maksa skoro w każdej chwili mogę wypalić płytkę z mp3 lub
filmem
> (tego ściągam najwięcej), tylko że z drugiej strony jak kupowałem mojego
> obecnego twardziela ( 20GB ) też tak mówiłem, a teraz już nie mam miejsca
na
> nic :( Zaznaczam że moja płyta nie obsługuje
> RAID'u.

Jeżeli masz czas na nagrywanie płytek, czy usuwanie śmieci (które "kiedyś
mogą się do czegoś przydać")
to kup lepiej 256 ramu i mniejszy dysk...

Tylko później nie mniej do nas pretensji, że brakuje Ci miejsca na dysku
:-)))

ax