Re: Re: Któej firmy dysk kupić??

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 22:41:52 MET

jarek <jarek_at_cyrlik.com> wrote:

> to znaczy reszta świata pod niebiosa wychwala bardzo twarde dyski

Nie popadajmy w skrajnosc, dyski Samsunga sa calkiem solidne i juz
zaczynaja miec dobra wydajnosc. Oczywisce w przeszlosci dyski samsunga
slynely z ogromnej awaryjnosci naszczescie od 2-3 lat jest z tym znacznie
lepiej.

> samsunga a psy wiesza na cd i nagrywarki.

No niestety napedow optycznych to Samsung sie jeszcze nie nauczyle
dobrych robic,

> dobre sobie
> Tylko ze ja nie opieram się na postach z njusów, a z ewentualnych
> reklamacji w naszej firmie.

Niesamowite.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,