Re: Najcichszy dysk 120 GB...

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 22:38:53 MET

będąc chyba na haju Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_WYTNIJ.gazeta.pl> , nie
umiejąc krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)

> Czytalem, ze najcichsze so Segate Baracudy, ale to bylo o modelach o
> troche mniejszych pojemnosciach... Czy 120 GB tez sa najcichsze, czy moze
> jakies inne sa lepsze? Aha, i moze ktos wie, jak bardzo sie grzeja?

Najcichszy dysk, to martwy dysk!
A tak na poważnie miałem 2 orygin. IBM-y, kilka sprzedałem. Obydwa były
ciche jak martwe, a przy okazji najszybsze w swojej klasie, bezawaryjne, ale
dużo droższe od innych

--
-----Piotr K.