Re: Któej firmy dysk kupić??

Autor: Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 22:24:29 MET

pon, 26 sty 2004 o 22:16 GMT, jarek napisał(a):

> to jeszcze mało????

moze podaj jakis argument?

bo ja jestem pozytywnie nastawiony do Samsungow

w porownaniu np. do Barracud sa szybsze, cichsze i maja 3 lata gwarancji

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][   MP3Blaster is playing now:              ]
[       Ekg: #3781111            ][   Title: Piste audio 06                   ]