Re: CD-R i zgubione pliki

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 21:23:27 MET

"MrRoger" <mrroger_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Witam;
> Mam takie pytanko w jaki sposób można "wyświetlić" pliki z CD-R?
Kumpel
> mówi (to jego płyta) że podczas wypalania coś poprzestawiał w Nero.
Palił
> pierwsze dane, było OK, palił drugie- pierwsze znikły. Wypalił kilka
> programów znikło wszystko oprócz tych ostatnich rzecz jasna :-(
> Teraz pokazuje 13,2 MB zajętego a wolne 0. Płyta jest wypalona na 100%
> całości ok 650MB.
> Moje pytania:
> 1. Co poprzestawiał przy wypalaniu?
Tego nie wie nikt. To tak jakbys zapytal, co robil Bill Gates piszac
windowsa... Twoj kumpel mogl rozne rzeczy pozmieniac. Podejrzewam, ze
cos z multisesja poknocil... i moze z Mode2 ale nie stawiam na 100%
> 2. Jak to odkręcić?
Proponuje zaczac od wlozenia tego w jego nagrywarke... nastepnie zobacz
w nero, czy zakonczyl sesje, bo to tez moze byc tego wina, jak nie
nagral Lead outa to zwykly cedek tego nie zobaczy. Jesli jest jak mowie,
to zamknij sesje w nero i juz...
> 3. By zobaczyć resztę czego użyć i skąd pobrać (zapodajcie linka jesli
> łaska)
j.w.

--
Pozdrawiam