athlon xp 2400+

Autor: Grzegorz F. (grzechu32_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 18:32:09 MET

Mam procesor athlona xp 2400+ z odblokowanym mnoznikiem. Normalne parametry
to 133 x 15 = 2000 Mhz, swoj procesor podkrecilem do okolo 2170 przy 166 x
13. Temperatura procesora wynosi jakies 45 C. Pamieci mam Kingstony 333,
ktore przy takim podkreceni znacznie przyspieszyly jak zreszta caly komputer
mam jednak pytanie czy przy takich ustawieniach procesor sie nie zepsuje po
pewnym czasie (jak do tej pory dziala stabilnie) i czy probowac wycisnac z
tego athlona cos wiecej (testujac procesor sisoftware sandra okazalo sie ze
przewyzsza Athlona 2800+)